2013. május 23., csütörtök

La Rochelle – Mastters VB 5. nap


     A mai nap, gyenge szélben 1 futam. Szárazon ennyi, mert az eredmény nekem elég haloványka (66.). Imre 100-on belüli eredménye volt a legkiemelkedőbb teljesítmény. Folyamatosan javul. Azt mondja, még kéne neki 20 nap és ott lenne a topon.:) Csaba a tartalék vitorlájával ebben a szélben lassú. Medve sem találta az utat. Sajnos javításra sem volt lehetőség mert egy futam után kiküldtek bennünket. Pedig éppen már elég jó szél fújt a végére. A miért…? Nem tudom!
Említésre méltó, hogy sikerült 2 órás futamot kirakni, a mezőny azonban annyira egyben volt, hogy a befutó előtt lehetett 20 helyet is bukni. Ja, és a vezető Budzien mögöttem vette a krajc bóját. Raumban, hátszélben megelőzött de 40 méternél többet nem adott. Figyeltem, próbáltam a titkot ellesni, de hátul ő sem tudja a tutit hátul. Ez azért biztató, már csak az elejébe kéne kerülni, hátha ott a titok. A rajtnál alkalmaztam a Marcink tanácsait a helyezkedésre. Mikor szóltam az orosznak, hogy menjen feljebb, elküldött… de nagyon. Marci kérem az oktatás folytatását, ilyenkor mit tegyek…J?


Robert Daeves képei ...Thanks!
Tegnap meglepő módon alapvetően jó idő volt, délelőtt tudtunk kicsit nézelődni az ősi városrészben.  Szép…majd válogatok hozzá később képeket. Este nagy vacsit tartottunk, osztriga, kagyló, csiga, rák…Medve is beszállt. Evett egy pulyka grillt.:)
Látom mát többet mesélek itt a partról mint a vízről, de hát egy nem túl jó nap után…
Az eleje különben izgalmas lesz,  Mayer, Budzien, és az amerikai fiú összeért, a végén nagyon fognak küzdeni. Holnap erős szélben (20 csomó) várhatóan nyomunk 2 futamot.

Full results after day 3: http://www.srr-sailing.com/finn-world-master

BZ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése